poniedziałek, 24 maja 2010

Polecam nowe miejsce w sieci !

Moja przyjaciółka Ania wreszcie "dojrzała" do tego, żeby ze swoimi pracami bardziej wyjść do ludzi. Mimo że tworzy patchworki i inne tkaniny artystyczne już bardzo wiele lat, dopiero kilka dni temu powstała strona z jej dorobkiem artystycznym.
Zapraszam w odwiedziny tu: www.annaslawinska.pl

Oglądajcie, podziwiajcie, komentujcie :-)

Ja jestem szczęściarą, bo mam trzy z tych obrazków na swoich ścianach i podobają mi się przeogromnie :-)

4 komentarze:

  1. już dodane do ulubionych stron :). Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wiadomość o stronie Ani :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za link. Piękne rzeczy tam są!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już tam wpadłam. Warto było. Dzięki za wiadomość. Pozdrawiam i trochę zazdroszczę tych 3 obrazków, które od niej masz. A może je pokażesz?

    OdpowiedzUsuń